"Enter"a basıp içeriğe geçin

Firma yetkililerine kızdı ve dükkanın önündeki ses sistemini parçaladı

Kırklılı bir vatandaş, garanti kapsamında servise gönderdiği ses sistemini tamir etmeden kendisine teslim edildikten sonra satın aldığı dükkanın önünde parçalayıp 160 TL navlun bedeli ödedi.

Kırıkkale’de yaşayan Turgay Özkoçak, 1.800 liraya bir mağazadan aldığı ses sisteminin bozulması üzerine garanti kapsamında onarılması için servise gönderdi. 160 TL kargo ücreti ödeyen Özkoçak, ses sistemini serviste tamir ettirmeden satın aldığı mağazaya iade etti. Firma yetkilileri sorununa çözüm bulamayınca mağazanın önündeki ses sistemini parçaladı. Arızalı ses sistemini garanti kapsamında servise gönderdiğini belirten Turgay Özkoçak, “Garantili ürün. Kutusu köpüklü duruyor. Birkaç ay sonra ürün sesi gelmeye devam ediyor. Geri getirdim. Şikayetim üzerine mağazaya ‘Garantiye gönderin’ dediler, garantiye gönderdik, garanti ‘kullanıcı hatasıdır’ dedi. ‘İçindeki anakart bozuk. Anakartı bir anda kırdık. Sonra yapma dedik. Bin sterlinlik bir ücret dayattılar, bizim kabul etmediğimiz.”

Kargo ücretini iki kez ödediğini söyleyen Özkocak, “Buraya geldim ve yetkililere durumu anlattım, ‘Müşteri bizim velinimetimiz, biz yapacağız’ dediler. 3 aydır bekliyorum. 3 ay sonra bu ürün tekrar geri döndü. Bu ürünü yapmadan geri getirdiler. Zaten arkadaşlarıma da söyledim, gelirse bu ürünü kırarım. Haklıyım” dedi.

Diğer gönderilerimize göz at

[wpcin-random-posts]

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir